niedziela, 27 listopada 2016

Elmusiowa sesja zdjęciowa

Doszłam do wniosku, że nie ma tu zbyt dużo zdjęć Elmo, a już na pewno nie za wiele aktualnych (a przecież kociaki zmieniają się wręcz z dnia na dzień, jak dzieci;)). A ponieważ to on jest gwiazdą nr 1 tego bloga, postanowiłam, że ten post będzie się składał w całości z jego ostatnich fotek (a wierzcie mi, moja cała galeria w telefonie to... Elmo, Elmo, Elmo i Elmo :D).



(ta kuleczka przetrwała w całości jeden dzień... teraz został jeden jedyny dzwoneczek, hihi)





W komitywie ;)

Po co oglądać tv, jak można oglądać kota... ;)

Tak się tulimy z pańcią :)

Z upolowaną ofiarą na wędce :D


W praniu też trzeba pomagać, obowiązkowo!

I wyznaczać moment na odpoczynek, bo przecież nie można się za dużo uczyć... Wtedy należy położyć stanowczo łapkę i basta!

Karton - najlepszy przyjaciel kota :D Już ledwo się tu mieści, ale dalej się wciska ;)






I najświeższe, dzisiejsze :)



A na koniec mała żabcia, zanim go jeszcze odebrałam z hodowli :)







9 komentarzy:

  1. Cudo o modrych oczkach :D
    Zacałowałabym jakby był mój ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki puchaty tylko przytulać przytulać i przytulać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny!!! Rób dużo zdjęć, bo kociaki tak szybko rosną, że potem żal jak zdjęć jest mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, jaki on jest piękny. No cudo.
    I wygląda już na całkiem poważnego kawalera.
    Komitywa z piesełkiem świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny <3 Więcej takich zdjęć przystojniaka poprosimy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Elmo! Tu Olbrzym Ursus i Mufi-Mufasa Rusek :) Dziękujemy za odwiedziny u nas i tyle miłych słów pod naszym adresem. Widzę, że z Ciebie jest młodzik, bo my to już seniorzy, ale mimo to wciąż łobuzujemy i mamy tę samą wędkę, której zdjęcie masz na blogu.
    Hej Marvillo pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny!! *.*
    Moja galeria w telefonie składa się w większości z kocich zdjęć. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowe indyki zagazowali zdrowe na drugi dzień będą pisać że sklepie brakuje miesa

    OdpowiedzUsuń